Klachtenprocedure
Uw mening over onze praktijk is voor ons belangrijk! Of u nu een klacht of een compliment heeft, we horen het graag. We streven ernaar om ons werk professioneel uit te voeren en uw vertrouwen te verdienen. Mocht u na contact met onze medewerkers ontevreden zijn, laat het ons dan weten. We willen dit graag snel met u bespreken en ervan leren. Bij voorkeur bespreken we uw feedback persoonlijk. Wanneer u het lastig vindt om ons direct aan te spreken, kunt u ook een brief of e-mail sturen via het klachtenformulier. We nemen uw klacht in behandeling en zullen contact met u opnemen. We streven ernaar om uw klacht binnen 30 dagen te behandelen en af te ronden. U ontvangt altijd een reactie, telefonisch of via een afspraak.
Is dit lastig voor u of komt u er met ons niet uit, dan kunt u uw klacht bespreken met een onafhankelijke en onpartijdige klachtenfunctionaris. De klachtenfunctionaris zoekt samen met u naar een oplossing van uw klacht of probleem. Onze praktijk is aangesloten bij Skge. Meer informatie hierover vindt u op www.skge.nl/patienten.